Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Jul och Ben

Av Maja Holmlund - 30 november 2008 14:33

Ja, nu har jag funderat tillräkligt länge på vad jag ska skriva.

Jag undrar varför är det första advent i november i år jag tycker det är lite mysko -_-... Äh jag och mamma har bakat lussebulla idag. visst är det i morgon julkalendern börjar!? Hoppas det är nån bra i år, för dom senaste årens julkalendrar har sugit. jag vet att det är konstigt att jag som är 16år ser på julkalendern. men det är bara sånt man måste göra när julen kommer :) det är julskyltning i kväll och jag tror det är i kväll man kan köpa as billigt godis!


Olivia skickade just ett sms att ben (min kärlek sen 4:an)kanske ska komma tilbaka i april (han har bott i australien dom senaste 3åren.)

Jag var så kär i honom när vi gick i mellanstadiet så jag skrev i min minavänner bok:jag är kär i ben! ben ben ben<3<3<3<3 och efter det så har olivia retat mig för just det jag skrev i boken.

När mina vänner har pojk problem brukar jag säga att: det kommer gå bra. det bästa är om man håller sig till någon som inte gör en så förvirrad. Tex som jag och ben han är mycket lungn av sig har gör mig defenitivft inte för virrad. ni förstår nog vad jag menar om ni ser min bild.

 
 
OLIVIIIIIA

OLIVIIIIIA

30 november 2008 22:08

haha, glad nu? han kommer kanske gå seglarskola i typ karlskrona med..eller vilken stad det nu var..så deras familj kommer nog troligen flytta tillbaks.

http://mrlady.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Holmlund - 26 april 2009 22:22

nu är det nog ganska så bestämt från och med nu byter jag blogg till http://www.killingtony.blogg.se/  (alltså min gammla blogg)   så ni som gillar min blogg, den fortsätter men inte på denna sida :) ...

Av Maja Holmlund - 26 april 2009 17:24

jag har ett stort val om vilken kamera som är bäst för mig men jag tror nog sony kameran är den bästa. den är liten, stor display, det medföljer laddare, betteri, lins skydd, handleds rem och programvara. jag har inte bara funderat på att skaffa en ...

Av Maja Holmlund - 25 april 2009 13:10

i dag är jag gald. vaknade kl11 och kände att jag sovit ut ordentligt. jag har kollat ännu en gång på skolan och jag är hyfsat bestämd att jag ska gå där nu, men jag väntar med att skicka in omvals blanketten tills jag har checkat in stället först (2...

Av Maja Holmlund - 22 april 2009 20:28

har ätit middag med linda och moa i dag. lite kul faktist, riktigt tjejigt kan jag ju säga :P aja skit jobbigt att det är matte prov i morgon, det nationella  matte provet!! fan! jag är så orolig att jag inte får nog mycket tid på mig!! men jag hoppa...

Av Maja Holmlund - 21 april 2009 16:19

det är inte klokt snart blir jag gammal! 17år 29 maj! det känns jävligt gammalt Ö_Ö   aja nog om det nu ska jag kolla efter kläder till skolavslutningen   puss maja ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards