Alla inlägg den 22 april 2009

Av Maja Holmlund - 22 april 2009 20:28

har ätit middag med linda och moa i dag. lite kul faktist, riktigt tjejigt kan jag ju säga :P

aja skit jobbigt att det är matte prov i morgon, det nationella  matte provet!!

fan! jag är så orolig att jag inte får nog mycket tid på mig!! men jag hoppas ändå att det går bra. jag håller ju på att gå igenom förra årets nationella matte prov så att jag hoppas det är till någon hjälp!

jag vill bara spy över skolan, jag är så less, men det skulle nog ni också vara efter ett tionde år i skola!!! men det är bara keep going!


jag har bestämt mig att byta min insöking på skolan   jag tror det blir naturbruks i första, mode disigne i andra, estet bild i tredje val. eller ska jag switcha på mode och estet?

äh men grans naturbruks hamnar nog först. men jag blir också så irriterad på att jag inte fått bekräftelse om jag tagit mig in på skolan än :( det tar ju typ 100år jag har väntat i 2 veckor snart :/

 aja nog om det.

puss maja

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards