Alla inlägg den 7 december 2008

Av Maja Holmlund - 7 december 2008 15:55

tyvärr har jag inte kunnat skriva på ett par dagar för jag har varit i luleå på den sista kursen för Unga Arrangörer i Norrbotten. och jag är mycket nöjd såhär i slutet av helgen. vi for i går kom hem i dag. när vi kom skyndade vi oss att tjecka in på hotellet (det var ett lyxhotell!) och alla fick varsitt rum. efter vi alla kollat in våra rum och lämmnat våra saker stack vi ut på stan. köpte två tröjor, jag tängte köpa tajts men dom kostade lika mycket som tröjorna gjorde tillsammans! (dom kostade 200kr för den som bryr sig.)efter de så möttes alla på kulturens hus och vi pratade om hur det gått för oss som varit med på kursen. efter det så skulle dom andra tjecka in på hotellet och vi stack på willys och köpte lite snacks till senare. sen var det middag på kulturens hus. sen fick vi ledigt från 18.00 - 21.00 då for vi till hotellet alla tog sig ett bad och gjorde sig i ordning för konsären med Markus Krunegård. förbandet var jätte bra och markus krunegård han var helbra!! när konsären var slut fick vi markus autograf. och vi gick hem och busa när klockan var halv ett så gick jag och la mig. frukosten var skit god! hursom hällst så är jag hemma nu :) 


//Maja Holmlund

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards