Alla inlägg den 31 december 2008

Av Maja Holmlund - 31 december 2008 18:09

åååh om några timmar är det ett nytt år!!!


vaknade i morse av att det blåste så mycket ute att min säng skakade och det är ingen löngn! den skakade! jag setg upp och tog ner lycktan som hängde på balkongen sen tog det kanske 45 min innan jag kunde somna om igen! ja ett riktigt oväder kan man ju kalla det. Johanna ringde i morse och sa att dom inte hade någon ström i stugan hon han just så pass göra de innan samtalet bröts, pappa och albert tog och körde upp till stugan där ett träd rammlat över vägen vi parkeringen och ett annat träd hade fallit ner vid stugan. och tak och annat har gått sönder för vissa i natt och träd som rammlat ner.


gårdagen spenderade jag och olivia tillsammans i skellefteå där vi shoppade lite på rean (Y) köpte mig behövliga saker

  • en bh
  • eyeliner
  • ögonfransböjare
  • byxor
  • ett hårband
  • ett par örhängen

vi var väldigt nära på att missa bussen på väg hem vi var tvungna att springa för att vi skulle hinna med, men vi kom med iaf. kring  18.00 var vi hemma i arjeplog då mamma bjöd lena och olivia på middag innan vi skildes åt och önskade varrandra gott nytt år! sen ringde jag mikkiz och vi var hemma hos henne och såg på WALLE. en bra film  tycker jag, många får nog en på minnelse om jorden att man ska ta hand om den(den lånar vi av våra barn)

i kväll så blir det jag och mikkiz som firar nyåret tillsammans

Gott Nytt År till alla som läser min blogg!!<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards