Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Maja Holmlund - 20 januari 2009 15:39

förlåt mig jag tänkte faktist skriva i går men det glömde jag helt och hållet jag var hos olivia och såg rosa the movie, kung fu panda och färgade hået på henne. det blev skit sött! :D . men gårdagen var inte lika mysig hela tiden, just före lunch då jag skulle gå till matsalen från syslöjden så halkar jag på bron utanför. mikkiz står ungefär 7m bort och bara tittar medans jag ligger där och åmar mig (och har dessutom fastnat med foten under bron!) mikkiz närmarsig sakta och bara stirrar hon kommer inte fram till mig för ens nanna och maggan kommit ut för att se vad som hände. då kommer jag loss med hjälp av nanna och lite av mikkiz. när jag kommer in (då höll jag på att svimma, det får mig att låta som en mes ;_; )så har jag ett stort fett rött märke på röven! och mina byxor var aldeles sandiga. -_-' senare märker jag att jag fått ett blåmärke på handen också. så väldans synd om mig!


idag häde det inget speciellt så jag har inget mer att skriva om


Paolo Nutini - New Shoes (blev tipsad av janina)
Ovido - Quiz & Flashcards