Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Maja Holmlund - 1 mars 2009 13:10

sitter hemma och fetar mig på godis och lyssnar på the beatles. jag är ledsen för jag har en kompis som inte vill vara vän med oss  (mig nanna mikkiz och moa mfl) längre ;________; TT_TT  jag fattar inte, snart pallar jag inte längre det är bara motgångar hela tiden i mitt liv just nu. det känns pisssssigt dåligt. jag har bestämt att jag ska bli hippie för då är allt typ peace and love bäjbi <3


☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮

 och alla är typ mega happi då och jag ska va gosigt slutet av 60-talet till 70-talet klädd. och why not ta lite weed sometimes? då blir man väl extra happi? haha skoja! nä, jag ska nog bli hippi men inget knark för min del, eu!


Let It Be, Let It Be!

du bestämmer själv om du vill bli vår vän igen, och du är inte alls i vägen vi älskar dig!<3 peace and love bäjbi☮don't worry be happy!<3<3<3<3



Ovido - Quiz & Flashcards