Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Maja Holmlund - 30 mars 2009 18:38

asså gud vad jag är dålig på att skriva!! för en månad sen hade jag 20 besökare/dag men nu har jag högst 13 och man ser ju att det beror ganska mycket på mina uppdateringar 17 denna månad och förra 26! nog om det


gjorde färdigt ett matte prov i dag och godkänt belv det ^^ (Y)

fortsatte på min så kallade "hannah montana kjol", vit med volanger med svart tyll under, men det jävlades ganska så mycket med rynktråden! först så tog det slut undertråd! och sen så råkade jag sy in i den övre rynktråds remsan så det blir till och sprätta nästa gång!


jag funderar starkt dessutom på att bada isvak i morgon på gympan, jag kommer aldrig mer få chansen, så why not lixom?! det kommer bli balligt kallt men vafan?



jag känner mig ganska duktig nu för jag har börjat med hemkunskaps uppgiften "lägenheten" så jag tror jag blir klar i veckan.

var tvungen att gå hem från skolan i dag också, för jag hade så extrem huvudvärk! håller nog på att bli sjuk, jag har också varit hes i ett bra tag nu.


på fredag blir det ledighet, för jag sticker till happis (haparanda) på ikea! men jag måste stiga upp rätt tidigt för att hinna med bussen, bussen går 06:00!! det är ruskigt tidigt att stiga upp kring 5 enligt mig!  men jag hoppas det är värt det! jag och olivia kommer dessutom att dela hotellrum (Y) det blir nog mega bra :D 


puss maja

Ovido - Quiz & Flashcards