Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Maja Holmlund - 19 mars 2009 20:13

varför känner maja sig så glad?

hihi vad roligt :D  idag har jag åkt skridskor och spelat i vårt "band". bästa låten vi spelar maria-blondie (Y) jag är songaren :P

ingen som vill se hannah montana the movie när den kommer ut med mig?

hon är min nya idol och jag ska gifta mig med henne och Saad bara för att dom är så snygga!!

man bara:

-föd mina barn snyggingar!! :D och eftersom  hannah/miley cyrus är min nya idol så ska jag färga mitt hår som snyggingen till sommaren (hannah montana håret, fast de som hon har i dom nya avsnitten).

ja man har då fått tårta och snackat lite med min kusse helena. hennes syster var dock inte hemma (födelsedags barnet). jag har foto abstinens, jag vill fota något snyggt nu!!


en låt av miley cyrus som är med i filmen (jag är så nörd)


puss maja!!

Ovido - Quiz & Flashcards