Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Maja Holmlund - 10 februari 2009 17:19

fast allt suger och jag vill bara spy så wtf! varför vara så sjut jäkla inskänkt och vara pissig och helt nere så känner jag i stället för... I got the power!!!(8) och med den kan jag göra vad jag vill med. det du ^^


jag har känt mig så sjuk jäkla dålig till på topp igen! för varför ska jag bry mig vad andra säger? huvudsaken jag vet sanningen.

JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA! YEYEYEYEEEE!  och glad och jag har ingen jävla aning varför? 

anyway idag var en bra dag trots allt om man tänker på allt bra. pratade lite med nanna innan vi gick på lektion sen såg vi en bra film jag längtar tills vi ska se fortsättningen i morgon ;3   jag och ullis tog ett bad på gympan och vi räddade livet på varrandra flera gånger  :) och jag fick skjuts av oliviaK  hem hon är världens snällaste :)

ett tack till Nathalie Edholm som också got the power du är så grym jag diggar dig! 


ett minus i dag var 2:a världskrigs filmen 


men allt har slutat bra

(8)du kan inte stoppa mig du kan inte hitta mig du kan inte veta vart jag är! nej nej nej du kan inte veta om jag är uppe eller nere för jag är här på gatan och dansar(8) :)

haha jag är så nörd


puss maja

Ovido - Quiz & Flashcards