Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Maja Holmlund - 25 februari 2009 22:08

jag är helt frälst! nu har jag sett across the universe för andra gången på 2 dar! och jag gissar på att det blir fler gånger jag har bestämt att jag måste skaffa mig denna fantastiska film! alla låtar och allt! "I LOVE IT! I'M IN LOVE!" vad ska jag mer säga den är värd att se, ni som gillar 60-70 tal och älskar beatles mfl (det är 33 välkända sånger tex. "hey jude",  "i am the warus" och "all you need is love")

                                     

puss maja<3

Av Maja Holmlund - 25 februari 2009 16:19

hello!

dagen har varit bra! och av någon anledning så är jag jävligt glad!

såg across the universe i går skulle igentligen se den i tisdags och måndags men det blidde inte. jag ska lägga ut några av mina konstvärk jag gjort på bilden enjoy!

puss maja

Ovido - Quiz & Flashcards