Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Maja Holmlund - 13 februari 2009 16:35

norge resan var helt okej, inge bråk och inget tjafs. förutom att några babblade till kl 2 första natten. mindre trevligt var ju att en hade spytt (det var inte magsjuka, ni kan ju gissa vad det var..) inte nice. men allt annat gick finemang. något som måste göras till nästa gång är defenitivt att vi ska ha  informations papper som folk kunde ta med sig.

jag gjorde en fail vurpa när jag och mikkiz skulle fota. jag skulle kliva upp på plogkarmen men jag gled ner med ena foten på en is klump i plogkarmen så jag ramlade och slog i knäet i is klumpen. nu har jag ett bigga blåmärke under knäet och innan var det uppsvällt som en liten korv var fastklistrad där under. jag ont har när jag går. men vad fail det känndes när jag låg där på plogkarmen som en klubbad säl i benet.

måste bara skriva vad som gjorde min dag i onsdags.

när jag var på väg till skolan mötte jag en man som gick med sin hund. när jag kom närmare så hörde jag att han gick och sjöng för sig själv. jag kände hur glädjen spred sig över mitt ansikte! jag har ingen aning varför jag blev så glad men det förblev så hela dagen :> <3<3


puss maja 

Ovido - Quiz & Flashcards