Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Maja Holmlund - 23 februari 2009 20:53

han borde få ett pris för hetast röst och för sin snygghet!

Charlie Simpson!

 

Av Maja Holmlund - 23 februari 2009 19:01

hejsan alla mina trogna blogg läsare :D

kommer inte att skriva så mkt i dag för jag håller på att städa igentliga slog jag bara igång datan för att få lite musik men ni vet ju hur det är, man kan inte låta bli att kolla ens bdb pixbox osv. vill bara skriva att jag beställt tarot leken crikle of life! efterlängtad som F-N! jag har också beställt sista boken i hemsökt serien dock var den också efterlängtad men inte på samma sätt. innan jag lägger mig i kväll ska jag ha sett across the universe. den innehåller visst en massa beatles låtar <3 GOOZIGT!  nä nu ska jag turn on some music :D

puss M-K H 

Ovido - Quiz & Flashcards