Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Maja Holmlund - 19 februari 2009 18:40

JANINA! VART HAR DIN SÖTA BLOGG TAGIT VÄGEN? ;____;


puh! jag har hittat den! no worry!


Av Maja Holmlund - 19 februari 2009 16:11

åh i dag var värsta bra dagen det kände jag redan i går! när jag kom till skolan så visade det sig att jag hade hål till halv 11 -_-' sikken osis jag kunde ju ligga hemma och sova just då! dessutom var det en rolig lektion som kastades bort pga sjuk lärare! MUSIK!!!! OMG!!! jag som sett fram i mot det! anyway så var dagen inte så dum ändå på matten fick jag en skit god apelsin, medans lindas smakade ägg enligt moa. på bilden fick jag en massa beröm över att jag är duktig på att teckna! det var kuloch höra när man är vääääldigt nöjd med bilden man just gjort! på morgonen när jag gick till skolan fick jag vääääldigt bra bilder på min kamera på arjeplogs vackra vinter landskap! jag ska ladda upp dom. men nu ska jag och handla men förhoppnings vis kommer jag skriva lite mer sen

mini arm jim = lill nörden

puss Maja

Ovido - Quiz & Flashcards