Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Maja Holmlund - 26 februari 2009 18:21

Hämtat från johanna marias blogg...
Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Maja
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mera
3. Flicknamn: Molly
4. Pojknamn: Malte
5. Yrke: Mat tant
6. Färg: Magneta
7. Klädesplagg: Morgonrock
8. Mat: Mackor
9. Sak i badrummet:Mattor

10. Plats/stad: Malmö

11. En orsak att vara sen: Mensvärk?

12. Något man skriker: mes

13. Film: Mamma mia

14. Något man dricker: Mormor saft

15. Band: metro station

16. Djur: mård

17. Gatunamn: myrstigen
18. Bil:  Mercedes-Benz

19. Sång: Missing you - Declan Galbrigth

Jag utmanar janina, pernilla, camilla, olivia och äman :)

Av Maja Holmlund - 26 februari 2009 15:51

i dag blev det skulptering för hela slanten <: det blev en fin liten isbjörn som käkade en säl unge. den blev ganska bra ändå (: den fick namnet: Björn och Elev (Blodigt Allvar!)  (våran matte lärare heter björn)

nu är jag alldeles slut och varm om kinderna, nu kommer jag sova gott! :D

Moa din svikare! (N) D,:

sitter iaf och lyssnar på låtarna från across the universe :)

om jag sticker förbi skolan ska jag fota björnen så ni får se :)


puss maja

Ovido - Quiz & Flashcards